Veilig in Jakarta - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Versluis - WaarBenJij.nu Veilig in Jakarta - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Versluis - WaarBenJij.nu

Veilig in Jakarta

Door: Hilda

Blijf op de hoogte en volg

22 Juli 2016 | Nederland, Ermelo

Met vertraging om ongeveer 18.45 uur vertrokken vanaf Schiphol.
Om 7.10 uur Nederlandse tijd in Jakarta geland. Ik wil wel meer schrijven maar heb het gevoel dat ik er niet helemaal bij ben. We zitten nu in een hotel bij het vliegveld.
Op de planning staat in elk geval zwemmen, douchen, slapen? En eten. Daarna vanacht weer vliegen naar Jayapura. Als ik weer helder in mijn hoofd zal ik wat uitgebreider schrijven. Alvast voor de Crescendo gangers: we vlogen in de buurt van Karachi. Het nummer wat daar bij hoort bleef maar in mijn hoofd zitten dus van slapen kwam niets meer

  • 22 Juli 2016 - 14:27

    Hans:

    So far, so good! Succes!

  • 23 Juli 2016 - 10:34

    Aryanne En Jolanda:

    Hallo familie Versluis,

    Fijn te horen van jullie (en indirect) van Jan. Ook bij ons komen herinneringen boven. Het moet een heel bijzondere reis zijn. Wij gaan jullie volgen.

    Hartelijke groeten, natuurlijk ook voor Jan, van Jolanda en Aryanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Volg ons tijdens onze reis naar Kouh

Actief sinds 26 Juni 2016
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 4446

Voorgaande reizen:

21 Juli 2016 - 11 Augustus 2016

De grote reis

Landen bezocht: