Maandag 1 augustus - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Versluis - WaarBenJij.nu Maandag 1 augustus - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Versluis - WaarBenJij.nu

Maandag 1 augustus

Door: Hilda

Blijf op de hoogte en volg

02 Augustus 2016 | Nederland, Ermelo

Vandaag mag Adriaan met iemand mee vliegen. Ook Jan vloog een tochtje mee. Ze waren vroeg lopend naar het vliegveld gegaan en wij zouden rustig aan opstaan en na het ontbijt het centrum ingaan om te kijken of we souvenirs konden vinden. We zaten eigenlijk net klaar om te gaan toen Adriaan en Jan er al weer aankwamen. Adriaan met een enorme grijns op zijn gezicht die ik zo goed van hem ken als hij heeft gevlogen. We besloten samen naar het centrum te lopen om te pinnen en al die miljoenen weg te brengen naar de MAF. Daarna hebben we veel souvenirs gekocht en zijn we nog op zoek geweest naar een voetbalshirt voor Age. We namen een becak terug naar het guesthouse. Ik voelde me daar niet zo prettig bij, ik laat me als rijke westerling rondrijden maar ik heb begrepen dat dit een werk is wat alleen Papua's mogen doen en dat ze daarmee hun studie kunnen betalen. Verder hebben we niet zoveel gedaan, wel nog even een adresje gevraagd waar we veilig kunnen eten. Dat bleek een prima adres en toen we er zaten kwam de piloot waar Adriaan en Jan mee hadden gevlogen er ook nog met zijn gezin. Zij konden ons iets meer vertellen over de menu kaart en ik at heerlijk in kokosmelk gekookte rijst met een stukje kip van de BBQ.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Volg ons tijdens onze reis naar Kouh

Actief sinds 26 Juni 2016
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 4376

Voorgaande reizen:

21 Juli 2016 - 11 Augustus 2016

De grote reis

Landen bezocht: