Zondag 31 juli - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Versluis - WaarBenJij.nu Zondag 31 juli - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Versluis - WaarBenJij.nu

Zondag 31 juli

Door: Hilda

02 Augustus 2016 | Nederland, Ermelo

Vanmorgen gingen Adriaan en Jan naar een Indonesische kerkdienst Age, Lotte en ik bleven in het guesthouse. De dienst was nogal lang en van Adriaan begreep ik dat hij eigenlijk niet goed in de banken kon zitten vanwege zijn lengte. We hebben er een echte rustdag van gemaakt en niet veel gedaan. 's middags zijn we met zijn allen naar de internationale kerk geweest. We kregen een lift van de familie Kooimans (Marcel zijn vrouw). Na afloop hebben we nog verschillende mensen gesproken. Toen we thuis waren realiseerde ik me dat in Nederland de kerkdiensten nu net zouden beginnen. Een mooi idee.

Als avond eten hebben Lotte en ik de spaghetti gemaakt. Toen we de blikken vlees opendraaiden zag de smack er wel anders uit dan thuis en ook het schoonmaken en snijden van de sjalotten ging niet makkelijk maar uiteindelijk hadden we een heerlijk maal.